Halil&Muna

null

event dia ni berlangsung kat ulu dong, pahang. ikot map memang tak reti lah kan, so aku amek keputusan nak bergerak mlm sebelum event berlangsung. sbb event dia tuh pagi besok jam 9. so kalu nak gerak dari kl takot sesat2 lagi dah miss event plak. so aku try sms halil, dia ckp dia pon gerak mlm gak. so aku konvoi ngan dia mlm tuh. bergerak aku ngan arief dan pijan selaku official assistant photographer aku pada event tuh. Thanks kat arief sbb drive sampai kat ulu dong. aku mlm tuh memang tak larat nak drive huhuhu. check point kat petronas karak. jumpa halil kat sana then terus ke ulu dong. sampai sana sambung tido kat masjid area2 rumah muna. aku semua la termasuk halil lenjan tido dlm kete. muhahah. best2. rumah muna ni nuuuuun jauh ke dlm hutan, mcm achik (kwn halil) ckp kalu ko mula2 dtg sini mesti ko ingat org bunian yg tinggal. memang real la skit. tp lagi real masa dulu achik ckp ,masa arwahnya ayah muna ada lagi. belakang rumah ada taman padi. memang untuk makan seisi keluarga punya . so nikah dan bersanding pon berlangsung. masa hujung2 event aku sempat makan durian ngan manggis kat kebun muna bestttt2 fressh dari ladang 😀 . masa pegi potraiture aku pegi kat area sungai blakang rumah dia. lupa dah nama dia. tp memang best la, lepas shoot aku ngan halil terjun sungaiiii!! weeehoooo!!! syokkkk!!!

Shafiq Akmal aka Sapex
Senior Photographer / Designer
Candid Syndome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-3100879
Email : shafiqakmal@candidsyndrome.com
http://www.shafiqakmal.com
http://blog.shafiqakmal.com
http://sapexoxo.fotopages.com

Hafiz & Effy - The Reception - Borneo Convention Center Kuching

YM : spangkey_boy

The ONLY OFFICIAL Private Photographer Team for The Royal Wedding of Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Anak Puteri Hajah Majeedah Nuurul Bulqiah binti Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu’izzaddin Waddaulah, D.K.M.B., P.H.B.S dengan Yang Teramat Mulia Pengiran Anak Khairul Khalil bin Pengiran Syed Haji Jaafari

The ONLY Official Photographer Team for “Merdeka Raksasa” in conjunction of the celebration of 50th Anniversary of Malaysia Independence. Assigned by The Malaysia Government

3 thoughts on “Halil&Muna

  1. Acaii says:

    slm bro,
    Really nice capture..:) aku teruja betul tengok gambar ni,hehe..bukan achikla sapex, echik..aku acai yg lagi sorang tu,hehe..btw, aku mintak izin amik gambar member baik aku ni..the making gambar ni aku ada taruk kat fp aku,hehe..

  2. Akekun says:

    Sapex sentiasSSse ni! Suke strugle2. Kalo bole selam dah lama dia shoot angle submarine.

  3. kak sue says:

    sapex, salute la tgk pic ni. kalau da kawen, da beranak, leh tak nk gedix amek gmb cenggini?

Leave a comment