My Face On Remaja TV3

null
null
null
null

Click HERE!! to Watch Me Live On Television !!!!! :DD

assalamualaikum, kwn2 . lama sgt2 tak tulis blog ni. this is first time aku tulis blog kat sini. memandangkan blog lama problem skit. so tak pelah. lepas ni aku akan update kat sini jek untuk korang semua. masa interview ni time bulan puasa. baru lepas potong rambut. muka bengkak cam haram jek. tp tak pe la. dah glemer dah huheuheu. tp yg sebenarnya thanks kat kwn2 yg kat luar tuh yg sentiasa support aku dlm industry photography ni.

ramai og tanya kenapa sapex benti dari cs. meh aku explain skit. tak nak ada tanda tanya kat korang2 kat luar tuh. sebenarnya aku sedang menjalankan Family Bisnes. lepas habis may2009 aku akan menghad Quata booking aku sebyk 12event setahun. untuk memberi keutamaan terhadap Family bisnes yg dijalankan skrg. dan tahun dpan punya Qoata pon dah penuh. so kepada yg tak sempat booking tuh, sapex nak mintak maaf sgt2 takdpt nak booking secara direct atau pon internet.

Untuk Thn 2010 korang dah start yang dah booking .tq sgt sgt sgt 😀 .hujung ttahun 2010 saya akan buka lagi untuk Thn 2110.Insyallah selepas2 ini byk planning2 saya untuk improvekan diri . dan mungkin saya akan merealisasikan impian saya yg belum tercapai selama ni 🙂

Shafiq Akmal Aka Sapex
Tel : +60123100879
Email : Shafiqakmal@gmail.com
Gallery : http://www.flickr.com/photos/sapexoxo
Blog: http://sapexoxo.fotopages.com

8 thoughts on “My Face On Remaja TV3

  1. angah says:

    sapex dalam tv mmg style …

    rambut pun style ..

    cakap pun style ..

    semua la mmg stye

  2. Kamal says:

    Sapex muka malu2…
    hahahahaha!
    tapi Jue tu hot weyy!!
    lalalalala~

  3. Nazri says:

    sapex..caya la masuk TV…nampak kurus ek dalam TV..hhehe..

  4. peijan says:

    haha aku dah tgk.. ahad aritu kuar.. huhu.. sapex malu2.. kim salam ju.. :p

  5. aminrazali says:

    congrats, konon malu, sentiasa nih…

  6. AdiGone says:

    bila turn gua punya engagement nak kasik UP nih abg Pex?

  7. ema says:

    wei…hhee.. tahniah… dah masuk tv dah… nanti ko mesti jumpa “nat”..dia pun keje kat tv3..ekekek…(juliza punye kembar)..peace.V

  8. sreSHAziela says:

    makin glam lah ko pex pas msk tv ni.. aku tak perasan plk ko dah out from cs.. anyway good luck with ur family business n ur career k..

Leave a comment