Jay Farhana

null

lama dah tak jumpa si jay ni. dulu masa kat office dia ni la dok teman aku buat album. pagi2 masuk office kepala dia yg aku pegang sbb nak check dia pakai tencho tak. haha. pastuh kalu ada masalah skit aku bagitau dia ni. jay ni adalah org kanan aku kat opis tuh. antara Designer yg very2 talented kat office. hari2 mesti album siap kol 5.30pm. yg aku ni dok drag2 sampai ke malam. sbb ada partime job ym kat office. hueheu. biasa la, terlalu byk kerja kan mane la boleh mengadap benda sokmo. kekadang pening gak nak susun2 gambar tuh. tp apa2 pon kerja mesti siap dulu baru boleh chow. skrg ni dia dah tunang dah. soory kecik, aku takdpt dtg masa event ko tuh. aku dgr bakal laki ko melatah. hahahh! RASAKANNNN. selalu gelak kan aku kan.. nah! huehueh. 😛 . anyway congrats kat korang. aku menyusul kemudian. kasi kumpul duit skit ni. nak kwin tempat grand ni! . kekadang aku teringat budak2 kat opis tuh aku ada tgk video yg jay buat kat youtube. tajuk dia candidsydrome & me . itu la slidshow yg boleh menhilangkan rindu kat korang 🙂 . aku doakan jay farhana akan berjaya dgn apa yg ko pilih 🙂 aku sentiasa support ko punya!! 😀

MINISTRY OF MOMENT
Shafiq Akmal Shah Bagar A.k.a Sapex
Email : Shafiqakmal@gmail.com
Tel : +0123100879
Gallery : http://www.flickr.com/photos/sapexoxo
Blog: https://shafiqakmal.wordpress.com

3 thoughts on “Jay Farhana

  1. Kamal says:

    Jay mana skang ehh…
    dia pon dah lama x update…
    c u when i c u in December Sapex!
    huhuhuhu…

  2. hpp says:

    gamba berkuasa ni!…

  3. jayfarhana says:

    😐 touching. hahahahaahaa aku kawin yg 10hb ko kene dtg gak! tauuu. ye la yg 3hb ko ade event..goodluck kat ko gak pek; aku suke editing nih hehehee

Leave a comment