Ozzy&Linda – Dpalma Hotel

Huih sgt lama tak update kat blog ni. kali ni gambar ozzy&linda. kebykan kwn2 diorang ni kwn aku jugak. rasa kecik jek dunia. First time aku shoot kat tempat ni, padehal tempat ni sgt dkt dgn umah aku. huhuh. merasa gak akhir nya. dulu dewan ni tak berapa cantik sbb dulu aku penah masuk skali kat dewan ni. memang tak best la. tp skrg dah upgrade. so bilik pegantin dia pon cantik dah skrg. yelah skrg ni semua benda perlu upgrade , takkan la kita nak duduk kat takat lama. kadang2 kita ni pon perlu ada citarasa yg berubah2 kalu tak bosan jugak hidup ni.
tp Isteri jgn berubah2 dah la. itu sgt tidak digalak kan walaupon kita boleh slot 3 :P. kepada kwn2 aku kat flickr tuh maybe diorang dah layan dulu gambar2 ni kat sana. tp tak pe saya letak kat sini sebagai koleksi terbaik saya šŸ™‚

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

Ministry Of Moment
Shafiq Akmal aka Sapex
Tel : +60123100879
Email : shafiqakmal@gmail.com

7 thoughts on “Ozzy&Linda – Dpalma Hotel

  1. anda mmg sentiasee hebat… šŸ˜‰

  2. arifinrahim says:

    mantap!

  3. jenuh mencari ur new blog… sib baik berjumpa juga akhirnya

    well, great works as usual šŸ˜€

  4. azrulsham says:

    terbaik aaa!!!
    bile lg nk lepak minum…tau aa da kaya skang…

  5. cik zati says:

    sangat terbaik!!

    saya cintakan tone gambar anda..heheh…

    tengok banyak kali tak bosan beb!!

  6. asraf says:

    lawa colour editing..

  7. hebat..

    terbaik

    wee

    jmp gk blog ko

    wee

Leave a comment